Den unga Harriet försvann spårlöst för fyrtio år sedan. Hennes farbror Henrik har aldrig kunnat glömma sin släkting. Han anlitar journalisten Mikael Blomkvist för att lösa gåtan. Tillsammans med datahackern Lisbeth Salander försöker Mikael ta reda på vad som hände Harriet. Spåren leder till en mörk hemlighet. Och sanningen är mer skrämmande än de kunnat tro.
Det här är en bearbetad version av Män som hatar kvinnor.
ArbetstitelMän som hatar kvinnor (lättläst)
Standardpris349.00
Illustrerad
Orginaltitel
ÅldersgruppUnga vuxna
BandtypInbunden
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder
IsContractProduct
Inlaga
Sidor126
Publiceringsdatum2020-08-06 00:00:00
FörfattareStieg Larsson
Kort BeskrivningDen unga Harriet försvann spårlöst för fyrtio år sedan. Hennes farbror Henrik har aldrig kunnat glömma sin släkting. Han anlitar journalisten Mikael Blomkvist för att lösa gåtan. Tillsammans med datahackern Lisbeth Salander försöker Mikael ta reda på vad som hände Harriet. Spåren leder till en mörk hemlighet...
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
Serie Titel
erpOwnsPrice
BokinfoStatusCode21