Jorge är tillbaka. Och JW är ute från kåken. Livet deluxe hägrar, och de har var sin plan för hur de ska nå dit. Men polisen byter taktik. En undercover-operatör tar sig djupt in i Stockholms undre värld. Nära Jorge. Nära JW. Samtidigt är en man utan ansikte ute efter Radovan. Och allt går i arv. Känslan, hedern och makten. Precis som i Snabba cash och Aldrig fucka upp besöker vi här Stockholms undre värld. Med skoningslöst driv skildrar Jens Lapidus de kriminellas egen logik som ingen annan tidigare har gjort. Med dessa böcker har han skapat en egen genre: Stockholm noir. Här är perspektivet helt och hållet the bad guys.
Hösten 2018 gav Vilja förlag ut en lättlästbearbetning av Snabba cash. Våren 2019 kom Aldrig fucka upp som lättläst, och nu kommer den tredje delen: Livet deluxe. Originalens direkta språk och imponerande driv vrids upp ännu ett varv i dessa versioner, bearbetade till lättläst av Tomas Dömstedt.
Boken finns även som e-bok, som digital ljudbok och som Daisy.
ArbetstitelLivet deluxe (lättläst)
Standardpris349.00
Illustrerad
Orginaltitel
ÅldersgruppUnga vuxna
BandtypInbunden
Recensionsutdrag
Läsordning i serie3
MediatypBok
AvailableToOrder
IsContractProduct
Inlaga
Sidor179
Publiceringsdatum2020-01-01 00:00:00
FörfattareJens Lapidus
Kort BeskrivningJorge är tillbaka. Och JW är ute från kåken. Livet deluxe hägrar, och de har var sin plan för hur de ska nå dit. Men polisen byter taktik. En undercover-operatör tar sig djupt in i Stockholms undre värld. Nära Jorge. Nära JW. Samtidigt är en man utan ansikte ute efter Radovan. Och allt går i arv. Känslan, hedern och makten...
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
Serie Titel
erpOwnsPrice
BokinfoStatusCode21